GYIK
Törlés
Törlés
Hiba a/az
mezőben
A mező kitöltése kötelező!
Rendben
bezár
Törlés
Mentés

Zárolt nap: ##DATE##

A választott indulási dátumra nem lehet járatot foglalni.

Kérjük, hogy amennyiben ennek ellenére szeretne foglalni, lépjen velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségeinken!

E-mail: info@busexpress.hu
Telefon: +36 83 777 088

0
72

Kedves Utasunk!

72 órán belüli megrendelést a foglalási rendszerünkben nem tudunk fogadni. Kérem írjon nekünk e-mailt az info@busexpress.hu e-mail címre, vagy hívjon a +36 83 777 088-as telefonszámon! (Viber üzenet is küldhető!)

Adja meg a repülő (vonat, busz) érkezés, visszaút esetén a repülő (vonat, busz) indulás idejét. Ha címre (nem induló járathoz) utazik, akkor a kiállás időpontját.

Elérhetőségeink: 

+36 (83) 777 088

info@busexpress.hu

Telefonszám úton lévők számára:
+36 (20) 77 77 088

GYIK

Miért nem kapok automatikus visszaigazolást az Online Foglalási Rendszerből?

Az Online Foglalási Rendszerünk automatikusan küldi a visszaigazolást, amikor Ön befoglal. Ha mégsem kapja meg, akkor ennek két oka lehet: vagy spambe tette a levelet (kérjük ellenőrizze a spam /szemét boxot), vagy rosszul adta meg az e-mail címet (kérjük ellenőrizze a megadott e-mail címet). Ha így sem érkezett meg, a visszaigazolás kérjük, hogy írjon, nekünk az info@busexpress.hu e-mail címre. 

 

Melyik telefonszám hívható a BusExpressnél sürgős esetben?

Kérjük, hívja a +36 20 77 77 088-as telefonszámot, ha sürgős segítségre van szüksége. Ez a szám 0-24 órában hívható, de kérjük, csak sürgős esetben hívjon minket extrém időpontokban. Köszönjük! 

 

Hogyan találom meg a sofőrt?

A sofőr egyenruhában van felöltözve, így könnyen megismerhetőek. A BusExpress sofőrjei sötét nadrágban, fehér, a gallérnál logózott ingben, rossz idő esetén sötét színű BusExpress feliratú kabátban vannak felöltözve.
Érkezéskor repülőtereken mindig névtáblával (vagy a vendég kívánsága szerint kért szöveggel) várjuk vendégeinket.
Elutazáskor a sofőr mindig a megadott cím előtt várakozik, szállodában pedig a recepción. 

 

Mikor kell indulni a repülőtérre? 

A repülőgép indulása előtt általában 2 órával ott kell lenni, ezért a menetidővel és a biztonságos érkezés érdekében hozzáadott idővel kell kalkulálni. Ez a foglalási rendszerben is szereplő repülőterek esetében körülbelül ugyanannyi idő, a repülőgép felszállási időpontjától számított -5 óra. 

 

Állatot lehet szállítani?

Igen lehet, ennek feltételeit megtalálja az utazási feltételek 7. pontjában. 

 

Milyen gépjárművel lehet utazni? 

Minden esetben olyan gépjárművel érkezünk, amely minden utas számára biztosítja a kényelmes utazás lehetőségét: 1-3 fő esetén minimum 5 személyes személygépkocsi, 4 fő esetén minimum 5 személyes minivan vagy 9 személyes minibusz, 5-8 fő esetén minimum 9 személyes minibusz.
A VIP transzfer esetén felsőbb kategóriás autóval utazhat a vendég.