Utazási Feltételek
1. Megrendelést kizárólag írásban (e-mailen: info@busexpress.hu, vagy on-line módon kóddal) fogadunk el. A megrendeléseket a beérkezések sorrendjében igazoljuk vissza, igazolja vissza a rendszer, és kizárólag az írásban visszaigazolt megrendelés érvényes. Az írásban történt megrendelés és az azt követően megküldött visszaigazolás a megrendelő és a szolgáltató közötti szerződésnek minősül.
2. A megrendelés módosítása költségmentes. Amennyiben a módosítás más megrendeléssel ütközik, úgy azt elfogadni nem tudjuk, de költségekkel sem jár.
3. A megrendelés lemondására költségmentesen az utazás megkezdése előtt 72 órával van lehetőség, ezen időn belül a fizetendő díj 100%-a kerül kiszámlázásra. Ez vonatkozik azon megrendelésekre is, amelyek az utazás megkezdése előtt 72 órán belül érkeznek, a no show-ra, valamint arra is, ha a vendég nem veszi észre a várótáblát, amivel várjuk, és más módon jut el a szállodába.
4. A megrendelésben kötelező telefonszámot megadni. A megfelelő kommunikáció érdekében kérjük adjon meg egy működő mobiltelefonszámot, melyen minden esetben elérjük, illetve SMS-t tudunk küldeni, ezzel megkönnyítve munkánkat. A nem megfelelően megadott telefonszámból adódó problémák miatt cégünk felelősséget nem vállal.
5. Amennyiben az utas közvetlenül cégünknek fizeti/fizette volna a transzfert, a 3. pontban leírtak alapján Megrendelő vállal fizetési kötelezettséget.
6. Minden megrendelésben jelezni kell a vinni kívánt csomag mennyiségét. Az árak tartalmazzák az átlag csomag szállítási költségét: 1 bőrönd+1kézitáska/fő. Abban az esetben, ha előre jelzik, és lehetőség van többletcsomag, illetve nem szokványos méretű csomag (kerékpár, kerekesszék, egyéb nagyobb méretű egészségügyi segédeszközök, gyerekkocsi, sporteszközök stb.) szállítására, felár kerül felszámolásra, mely mértéke 2000.-HUF/csomag. Jelzés hiányában a többletcsomag szállítása nem garantált, viszont az utas kérésére a nem szokványos méretű csomag extra szállításának díja teljes mértékben az utast terheli.
7. Az utassal együtt szállított kutyáért vagy háziállatért élőállat-viteldíjat kell fizetni, melynek összege 5.000,- Ft/út. Az utas a kutyát vagy más háziállatot pórázon, szájkosárral ellátva, vagy kosárban, ketrecben, ládában viheti be a személykocsiba.
8. A gépkocsiban felejtett tárgyakért felelősséget nem vállalunk, kártérítési igényt nem fogadunk be. Megtalált tárgyat 1 évig őrzünk meg. Amennyiben a vendég kéri, hogy a gépkocsiban felejtett tárgyat küldjük el, annak teljes költségét a vendégnek kell állnia.
9. Ha az utasok az autóban kárt okoznak, vagy beszennyezik, javítási és/vagy tisztítási költségek minden esetben az utasokat terhelik.
10. A számla postán történő feladásának plusz költsége belföldi kézbesítés esetén 1.000,- HUF, külföldi kézbesítés estén 2.000,- HUF.
11. A mindenkor érvényben lévő árak 1 óra várakozást foglalnak magukba a kért kiállás időpontjához képest. Amennyiben bármely okból ennél többet kell várnia a gépkocsinak a reptéren, vagy állomáson (ha van erre lehetőség, és nem ütközik más megrendeléssel), minden megkezdett óra után 1500.-HUF-ot kell megfizetnie az Utasnak/Megrendelőnek az utazás megkezdése előtt/után.
12. Gyűjtő és normál transzfer esetén előfordulhat, hogy másik repülőről érkező utasokra max. 0-90 percet kell várakozni. Járatkésés esetén, ha nem lehetséges átcsoportosítani az utasokat, ez az idő meghosszabbodhat. Járatkésés miatti többletvárakozás miatt a cégünket felelősség és kártérítés nem terheli.
13. Gyűjtő és normál transzfer esetén a járat indulási idejét lehetőségünk van megváltoztatni. (Reptérre irányuló transzfer estén természetesen figyelembe véve a repülőgép indulási idejét.) Erről utasainkat minden esetben időben értesítjük.
14. Technikai okok miatt történő járatátszervezéskor előfordulhat, hogy az előre lefoglalt privát vagy VIP kategóriás transzfer szolgáltatásunkat nem tudjuk biztosítani, csak gyűjtő vagy normál transzfer szolgáltatást. Ilyen esetben a transzfer szolgáltatásért csökkentett árat kell csak megfizetni az utasnak. További felelősség és kártérítés cégünket nem terheli.
15. Reptéri érkezés esetén az utasokat a gépkocsivezető minden esetben táblával várja a terminálban az érkezési oldalon. Mivel a két üzemelő terminálon (2/A,2/B) adott esetben egyszerre több érkező utas is van, így előfordulhat, hogy a gépkocsivezető nincs azonnal a terminálban, kérjük feltétlenül várakozzon a gépkocsivezető megérkezéséig a terminálon belül.
16. A rajtunk kívülálló okokból (baleset, útlezárás, dugó, terelés, stb.) eredő késésekért, és a késésekből származó károkért társaságunk nem vállal felelősséget, de igyekszik a felmerülő károk mértékét minimalizálni.
17. Esetleges kártérítésre maximum a megvásárolt jegy értékéig van lehetőség.
18. Szolgáltatásaink a leírt feltételek (1-től a 19. pontig) teljes elfogadásával vehető igénybe. A megrendeléssel egy időben a megrendelő és az utas elfogadja az utazási feltételeket. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatást, abban az esetben minden utas nevében nyilatkozik, és elfogadja az utazási feltételeket.
19. A fent leírt feltételek nem ismerete nem mentesít a benne foglaltak felelőssége alól.
Jó utat kívánunk!