GYIK
Miért nem kapok automatikus visszaigazolást az Online Foglalási Rendszerből?
Az Online Foglalási Rendszerünk automatikusan küldi a visszaigazolást, amikor Ön befoglal. Ha mégsem kapja meg, akkor ennek két oka lehet: vagy spambe tette a levelet (kérjük ellenőrizze a spam /szemét boxot), vagy rosszul adta meg az e-mail címet (kérjük ellenőrizze a megadott e-mail címet). Ha így sem érkezett meg, a visszaigazolás kérjük, hogy írjon, nekünk az info@busexpress.hu e-mail címre.
Melyik telefonszám hívható a BusExpressnél sürgős esetben?
Kérjük, hívja a +36 20 77 77 088-as telefonszámot, ha sürgős segítségre van szüksége. Ez a szám 0-24 órában hívható, de kérjük, csak sürgős esetben hívjon minket extrém időpontokban. Köszönjük!
Hogyan találom meg a sofőrt?
A sofőr egyenruhában van felöltözve, így könnyen megismerhetőek. A BusExpress sofőrjei sötét nadrágban, fehér, a gallérnál logózott ingben, rossz idő esetén sötét színű BusExpress feliratú kabátban vannak felöltözve.
Érkezéskor repülőtereken mindig névtáblával (vagy a vendég kívánsága szerint kért szöveggel) várjuk vendégeinket.
Elutazáskor a sofőr mindig a megadott cím előtt várakozik, szállodában pedig a recepción.
Mikor kell indulni a repülőtérre?
A repülőgép indulása előtt általában 2 órával ott kell lenni, ezért a menetidővel és a biztonságos érkezés érdekében hozzáadott idővel kell kalkulálni. Ez a foglalási rendszerben is szereplő repülőterek esetében körülbelül ugyanannyi idő, a repülőgép felszállási időpontjától számított -5 óra.
Állatot lehet szállítani?
Igen lehet, ennek feltételeit megtalálja az utazási feltételek 7. pontjában.
Milyen gépjárművel lehet utazni?
Minden esetben olyan gépjárművel érkezünk, amely minden utas számára biztosítja a kényelmes utazás lehetőségét: 1-3 fő esetén minimum 5 személyes személygépkocsi, 4 fő esetén minimum 5 személyes minivan vagy 9 személyes minibusz, 5-8 fő esetén minimum 9 személyes minibusz.
A VIP transzfer esetén felsőbb kategóriás autóval utazhat a vendég.